Pages

Wednesday 19 February 2014

Ulasan Menarik Harini Ini - Garam Buluh

Ulasan surat khabar yang paling menarik hari ni...
HARIAN METRO
P V14

MEMANG TERBUKTI GARAM BULUH DAPAT MENGEKALKAN KADAR ALKALI DALAM TUBUH!! JOM BERTUKAR!!

Antara info menarik yang anda boleh baca adalah :

1. Terdapat banyak penemuan saintis yang membuktikan Garam Buluh dapat memperbaiki tahap kesihatan. ini kerana garam yang telah dibakar menghasilkan lebih daripada 80 MINERAL seperti FOSFORUS, NAGNESIUM, BESI, MANGAN, KALSIUM, SULFUR & POTASIUM.

2. Garam Buluh adalah SATU-SATUNYA GARAM BERSIFAT ALKALI dan baik bagi membantu mengurangkan masalah kesihatan seperti BRONKITIS, ARTRITIS, KANSER dan merupakan ANTIOKSIDA semulajadi!

3. AGEN ANTI KANSER - Garam Buluh mengandungi ekstrak methanol yang mempunyai kesan kesan antimutasi yang boleh mengurangkan pembentukan sel kanser dalam badan. Kesan anti kanser setiap Garam Buluh tak sama! Yang dibakar sebanyak 9 kali lebih mempunyai kesan berbanding yang dibakar sekali! - Yes GB kami memang di bakar berulang2 kali.

4. BANTU KEKALKAN ALKALI DALAM BADAN DAN KURANGKAN HIPERTENSI - Garam yang dibakar dalam buluh telah menyahkan kadar sodium yang terdapat dalam garam biasa dan menjadi punca pelbagai jenis penyakit. Dan ia diganti dengan khasiat mineral yang diserap daripada buluh. Bertindak neutralkan asid yang berlebihan dalam perut.

5. MEMBANTU MEMULIHKAN MASALAH KESIHATAN - Dengan menggantikan garam biasa kepada garam buluh dalam penggunaan harian boleh menghindarkan seseorang daripada menghidap SAKIT JANTUNG, STROK, ARTRITIS, GOUT, KOLESTROL TIINGGI, serta MEMULIHKAN SAKIT BUAH PINGGANG, MIGRAIN DAN HIPERTENSI. Juga memulihkan penyakit mata seperti KATARAK, PELBAGAI ALERGI & PENYAKIT KULIT

6. Kajian mendapati di antara 20 jenis garam, HANYA GARAM BULUH YANG BERSIFAT MENENTANG PERTUMBUHAN MIKRO ORGANISMA SALMONELLA.

Wah teruja kan!!! dengan kelebihan2 ini tidak syak lagi GARAM BULUH ADALAH PILIHAN TERBAIK berbanding garam biasa! Hanya tukar diet anda kepada makanan yang berkhasiat dan menyihatkan!!

JOM NIKMATI HIDUP LEBIH BERKUALITI.

Lebih info , hubungi :-
Nur Fatin Diyana +60148228903

No comments:

Post a Comment