Pages

Monday 10 February 2014

Kehidupan positif setelah bersama STG

Kredit to Pn Nazimah, Pahang

Di sini saya ingin berkongsi dgn smua betapa seronoknya saya di dlm STG.Byk perkara serta ilmu yg saya perolehi sehingga tak terkata happpppy sgttttttt,tenannnnnng sgtttttt.Semua masalah serta cabaran dpt diatasi.Sebelum ni dh mcm2 saya buat bisnes, tp inilah pertama kali saya perolehi segala-galanya.Bisnes dapat, pendapatan alhamdulillah ttpi nk digandakan lagi, kehidupan rumahtangga bahagia. Dulu saya stress dgn anak-anak yang bermcm2 ragam ttpi alhamdulillah kini tiada lagi. Semuanya dengar kata.

Sebagai seorang suri rumah, Tak pernah saya terfikir saya dapat pergi melancong secara percuma ttpi alhamdulillah bulan mac yg lepas saya dapat pergi ke Vietnam boleh bawa ibu saya lagi. Insyallah bulan julai ni saya pergi ke Guangzhou, China pula bersama suami tercinta dgn STG. Syukur alhamdulillah sgt2.......... Terima kasih byk2 kepada sifu2 dan mentor2 hebat. Terima kasih Allah....Terima kasih Allah......

ANDA NAK JADI SEPERTI KAMI ???
PM SAYA SEGERE UNTUK JOIN KEAHLIAN ... !!
FATIN +60148228903

No comments:

Post a Comment