Pages

Wednesday 12 February 2014

Demam anak kebah

BISMILLAH……
<<<SHARING IS CARING>>> FEEL FREE TO UNTAG YA DEAR

"PENAWAR DIKALA DEMAM DAN TEMAN BAIK KAMI SEKELUARGA"

Saya terpanggil untuk berkongsi manfaat CREAM BE & BVSM pada semua rakan FB.
Gambar Alisha demam dengan berselimutkan BVSM telah lama saya rakam untuk dijadikan perkongsian yang memberi manfaat pada semua, namun hati saya masih terasa berat untuk posting di laman social ini memandangkan ketika itu merupakan pertama kali saya mencubanya ketika Alisha demam dengan suhu 39°c.
Dikuatkan lagi dengan emosi dan keyakinan saya mengatakan ianya hanya kebetulan saja,dah memang panas nak kebah cepatkan mana mungkin hanya dengan CREAM BE dan selimutkn dgn BVSM ianya sangat membantu meredakan suhu badan yang panas.Saya biarkan picture anak saya terperap di HP saya.
Hari ini (10 FEB 2014) Jam 1pagi tiba2 Alisha merengek2 dan saya pegang badannya panasnya sepantas ferari saya capai CREAM BE yang memang sentiasa diletakkan di kepala katil .Saya gunakan teknik DA DA dengan penuh kesungguhan dan saya lumurkan CREAM BE pada badan Alisha.Lepas sapu CREAM BE saya selimutkan Alisha dengan BVSM..Subhanallah dengan Izin ALLAH suhu badannya turun dalam masa yang singkat.
Alhamdulillah tidurnya LENA dan bangun pagi kembali ceria..so MAMA boleh pi office dengan tenang..
Terima kasih Ya Allah atas IzinMU memberi kesembuhan pada anakku dengan asbab CREAM BE & BVSM.Hari ini baru saya yakin untuk berkongsi dengan semua Mama2..mummy..ummi2..ibu2..ayah2..papa2.. semuanyala betapa bermanfaatnya CREAM BE dan BVSM untuk kita sekeluarga.Percayalah tak rugi membeli.Amalkan dengan yakin dan mohonla pada pemilik hati kita iaitu ALLAH.

INSYA ALLAH, BENDA YANG BAIK KITA KONGSIKAN BERSAMA…Untuk detail atau berminat untuk membeli boleh hubungi consultant anda.

0148228903 - FATIN

No comments:

Post a Comment