Pages

Monday 24 February 2014

BIO EVER NANO CREME...GARAM BULUH..BBPLUS COLLAGEN

Credit : Kak Juhienati

BIO EVER NANO CREME...GARAM BULUH..BBPLUS COLLAGEN
--------------------------------------------

Bermula dengan pakai Krim bioever hanya utk cantik..untuk dapat kulit wajah yg elok sahaja..

Saya start sapu Bio Ever Nano Cream pada 25/12/2013.. Disebabkan saya mmg mempunyai masalah kulit yg kronik, saya mengalami fasa healing crisis pada hari ke 2 dan ke3 pemakaian krim bioever.. Saya teruskan dengan GARAM BULUH pada hari ke3 dan juga disertai dengan BB plus collagen....

Saya bersyukur sebab semua gatal2(eczema) kat badan saya telah hilang..dan kat tgn saya ada satu point eczema yg sangat degil...juga beransur hilang..

Kulit saya yg kering..kusam.. Sudah tiada lagi...tu hanya pemakaian selama seminggu...kalau pakai berterusan saya yakin kulit saya dpt cantik macam org lain. ....

Bonus yg saya dapat diluar jangkaan adalah kulit saya semakin cerah....Seronoknyaaa...

Nak lebih info ??
PM 0148228903 - fatin

No comments:

Post a Comment