Pages

Thursday 6 February 2014

Peluang Perniagaan

PROJEK ISTIMEWA (PROJEK 3K) - berkuat kuasa mulai 1 September 2013

Ramai yang pm saya bertanyakan tentang Projek Istimewa, macam mana nak g MMR, macam mana nak jadi konsultan, apa beza buat biz dgn Smart Tycoon berbanding dengan group lain di syarikat yang sama dan lain-lain lagi...So sy jawap sekali lah yer..

Pakej Istimewa Smart Tycoon - ini merupakan projek asas... atau trial project bagi mereka yang tak biasa buat biz rasa betapa syioknya buat biz...(projek trial pun dah best giler!)

Mengapa di namakan Pakej Istimewa?

i) Sb confirm tak jumpa kat group lain walaupun mereka buat pakej lebih besar dan di syarikat yang sama.
ii) Modal pakej yang kecil 1/7 sahaja berbanding dengan pakej group lain tetapi keuntungan lebih dari itu..Wow!!
iii) Tak perlu berhutang dengan bank berpuluh tahun ( dicampur faedah dah kena bayar double)!!
iv) Modal patah balik dalam masa 2jam – 30 hari... 
v) Biz partners cepat independent – so anda boleh dapat cepat passive income seawal dari 3bulan hingga setahun.

Anda akan di coach oleh mentor yang berpengalaman, yang telah buat biz ini dari 4-10 tahun. So ada mentor dah lalui zaman Premium Beautiful, zaman Bio Aura, zaman Bioever, zaman V3SR dll.. So, kami dah masak dengan strategi dan selok belok biz ni..insyaAllah. Setakat ini, kami sangat bahagia dengan pakej Istimewa - buat masa ni tak jumpa biz partners yang marah sb barang tak laku or org tak bayar hutang or menyesal or susah nak convince org buat biz or bulan ni ada bonus, bulan depan mungkin takde.... NO!! yang marah sebab barang tak cukup stok = ramai!!..:):)

_____________************___________***********

Pakej asas konsultan ngan Smart Tycoon hanyalah RM 3000 sahaja.... ia termasuk :

1) Produk pilihan yang giler best.. berharga RM2100

2) Membership ~ RM50

3) Training / Latihan 

3.1 Seminar Intensif MMR (Minda Magnet Rezeki) yg berharga RM 1295/org. 

Seminar ni actual price yg pernah kami offer = rm2500..dan full house! Kami PILIH THE BEST, THE MOST SIMPLE dan PROVEN techniques dr silibus seminar T Harv Eker, Seminar Spiritual NLP Dr Mohd Jantan, Seminar Dr Azizan Osman, seminar Spiritual NLP Dr Azhar dan Dr Kasmah serta siri seminar Prof Hj Hanim... Secara umumnya : Bagaimana untuk menjadi magnet yang boleh menarik 5K dalam kehidupan kita (Kebahagiaan, Kejayaan, Kekayaan, Kesihatan dan Keberkatan)... ini confirm BESTTTTTTT!! Confirm tak jumpa di luar walaupun bayar dengan harga RM4000/orang hanya untuk dapat seminar ini sahaja.

3.2 Seminar Facebook Genius (SFG) & pakej berharga RM 345. 

Seminar yang wajib di hadiri oleh mereka yang ingin atau sedang berbiz online. Penceramah sharing teknik rahsia bagaimana beliau mengandakan sale team dari hanya RM60,000 sebulan kepada RM1.5juta sebulan dalam masa 1 thn setengah dengan menggunakan FB sahaja!! Penceramah yang sharing terdiri dari mereka yang telah memperolehi pendapatan 20K-100K sebulan (ada yg masih buat part-time!!). Seminar ini di inspirasikan selepas seorang mentor mengikuti semunar pakar internet marketing dunia, Alex Mandossian - takat nak dapat balik modal buat projek ni, takyah keluar rumah pun boleh!!

4. Coaching secara online dan offline

4.1 Special FB Secret Group Coaching berharga RM495 ~ para konsultan boleh dapatkan guide 24jam sehari dari mentor2... semua yang diperlukan untuk kebaboomkan biz ada di sini!

4.2 Coaching dari mentor-mentor secara berterusan online dan offline - tak ternilai harganya...

Kalau di jumlahkan >>>RM4285 kan..tapi dengan join projek 3K, anda hanya perlu membayar RM3000 sahaja dan dapat semua ini !! >>Belum buat biz pun dah untung, dapat hampir 130% tuu~~

NOW ~ bagaimana anda boleh MENJANA INCOME dengan Smart Tycoon Group...

5) Insentif pengenalan dan insentif professional dari STG

Bila anda join Projek Istimewa ni... jika anda introduce kawan2 buat Projek Istimewa ni, anda dpt insentif RM300 seorang... katalah anda kenalkan 6org shj... so RM300*6 orang = RM1800... 

Jika ada kenalkan dan terus menerangkan kepadanya, maka anda akan dapat tambahan insentif iaitu insentif professional iaitu RM150/orang.. best kan!!

6) Bonus dari Syarikat. Yang ini paling best sebab slip bonus kita di iktiraf oleh pihak bank untuk membeli kereta idaman, rumah dan aset-aset lain... 

jika dengan 6 orang kawan yang buat projek ini (di no 5), anda akan mendapat bonus RM1400 (15%).... so kalo campur (RM1800+RM1400)= RM3200... nampak tak, baru kenalkan kepada kawan2 projek yang best ni...modal dah patah balik...itu belum campur RM yang dapat balik bila kawan2 kita merayu nak beli produk yang gile best tu...

Ini yang saya katakan anda dapat lebih banyak income dengan amount yang sama di keluarkan kalau buat dengan group lain. Contoh – kalau dgn group lain ~ masuk sale RM20,000, anda sebagai upline baru hanya dapat RM 700 ++shj.. tapi dgn projek istimewa ini kalau 6 orang sahaja x RM3000 = RM18,000 sahaja, anda sebagai introducer (upline) akan dapat +- RM3000 !!! 4kali ganda tu kawan2!!

7) Last but not least >>> Pelancongan 5 bintang percuma 2-3 kali setahun keluar negara. Terkini, STG team membawa 4 bas penuh melancong ke Korea pada 15-19 September 2013!! Dan sekarang berlangsung fight utk ke Gold Coast, Australia pula...JOM JOM JOM!!

So wait no more... jom be a part of our Excellent Big Happy Family...

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, boleh di ajukan kepada mentor atau any Well Trained Consultants (WTC) ~ yg telah complete mengikuti sesi latihan (3.1) dan (3.2)..

FATIN +61048228903

No comments:

Post a Comment