Pages

Thursday 6 February 2014

testimoni mati pucuk dan kecing manis 12 tahun

Kredit to Pn Roslina, kuantan

Suami kawan saya ni ada masalah kencing manis, masa saya jumpa dia untuk
share krim Bi0-Ever dia takdelah pulak bercerita detail mengenai suami
dia, (yup kebanyakkan orang yang saya jumpa memang susah nak bagitau
sakit yang diorang ade, seb baik dah sihat diorang cerita :):)

Saya jumpa dia hari Jumaat, lepas seminggu maknanye Jumaat berikutnya saya
jumpa dia sekali lagi sebab dia kate ade cerita best & dia nak jadi
ahli... Masa saya jumpe dia, dengan malu-malu dia bagitau semalam adalah
malam pertama dia setelah sekian lama, dekat 12 tahun tak bersama...
syukur Ya-Allah, terima kasih Allah, katanye 3 hari lepas pakai Bi0-Ever
dah ada perubahan dah, kat mata... Sebelum ini, mata suami dia berair2 &
terpaksa pakai spek mata hitam, tapi lepas pakai Bio-Ever mata dia dah
tak berair bila memandang....

Kat 'situ' pulak daripada takde respond, alhamdulillah dah ada respond... tu yang dapat tu... dan yang paling dia suka, suaminya yang murung sejak sekian lama sudah ade banyak
perubahan.. mudah2an hasratnya untuk mengembalikan semula semangat
suaminya yang hilang tue akan dimakbulkan Allah, terima kasih Allah..
terima kasih Allah... terima kasih Allah...

latest...
masa check-up 1/2 semalam doktor bagitau matanye sebelah hampir pulih sepenuhnya, dan kencing manis makin turun. sebulan lebih pakai krim BE, dapat perubahan yang sangat positif, Hmm dah siap promote kat kawan tu... syukur Ya-Allah...

HUBUNGI SAYA SEGERA UNTUK DAPATKAN PRODUK INI ~~~
RUGI KALAU TUAN/PUAN TAK MENCUBA ~~~
FATIN : +60148228903

No comments:

Post a Comment