Pages

Monday 3 March 2014

PREVIEW SEMINAR MINDA MAGNET REZEKI PERCUMA

>>PREVIEW SEMINAR MINDA MAGNET REZEKI PERCUMA<<

"Mudahnya Menarik Rezeki Ke Pangkuan Anda"

Seminar hujung minggu yang telah merubah hidup ramai orang dari biasa-biasa menjadi luarbiasa sihat, luarbiasa bahagia, luarbiasa kaya dan luarbiasa berjaya serta diberkati-Nya. Insyaallah. Lebih 3500 orang telah menyertainya dan berpuas hati.

DR KAMESAH OMAR, Pemilik Klinik Persendirian, Kajang>>

"MMR?? banyaaaak dah seminar yg sy hadiri tapi MMR sgt UNIK, satu seminar yg PADAT, SIMPLE, BERKESAN, MUDAH hanya spent 8jam bukan beratus2 jam/berhari2 mcm yg sy pernah attend before, yet very very cheap & yet very very EFFECTIVE!!! Yang buat & amal je DAPAT! BESTnyaaa... Nak bagitau- sy baru je dapat 1 lagi yg sy wish dlm WISH CARD!! Alhamdulillah! Syukur! Mengapa sy beriya-iya promote kat kawan2 sy walaupun mereka dah millionaire ke seminar ini?? Sesungguhnya 'Kebahagiaan' tidak dapat dibeli dengan wang ringgit..."

PN SITI ZUBAIDAH ABDUL HALIM, Pemilik Syarikat Katering

Saya peminat setia Seminar MMR. Syarikat sy menyediakan khidmat katering untuk semua jenis majlis (maks setakat ini 3000 orang). Setelah mengamalkan teknik2 MMR banyak peristiwa manis yang saya alami.. Antaranya ~ Amount sukatan yang sama di gunakan sekian lama untuk sesuatu majlis, tiba2 jadi muai (banyak) sehingga tuan rumah boleh bungkuskan tetamu bawa balik dan masih ada lebih lagi. Tetamu pula asyik memuji2 kesedapan masakan - alhamdulillah.. Sampai rasa tak cukup tangan nak penuhi permintaan.. Terima kasih Allah

PN SHANIZA, Pemilik Stesen Minyak dan Restoran Seafood, Kedah

Alhamdulillah syukur kpd Allah swt kerana memberi peluang kepada sy untuk menghadiri dan mengetahui ilmu ini... Bisnes saya meningkat maju sehingga jiran2 di sebelah mneyebelah pun hairan kenapa ramai yang ke kedai saya sedangkan tiada sepotong ayat jampi atau mentera pun digunakan...alhamdulillah..dan kini saya tambah lagi dengan menjadi coach untuk biz online... Ya Allah, bestnyaa... dengan teknik2 yang diajar,... pantang up iklan, mmg masyukkk...

NORASKEEN HAMZAH, Pemilik Franchaise SUBWAY, BIG APPLE & BREADTIES, Kuala Lumpur

"Selepas menghadiri Seminar MMR, Business memang ketara improve. Bulan Mar adalah ‘dry month’ untuk sales kedai2 kami. Tapi, salah 1 outlet saya cecah lebih 5 angka sales pd 1 hari ni. ~biasanya nak cecah 5 angka ni happen pun dlm cuti sekolah/peak season jer. Dan kami mula dpt few bulk orders, mmg sales kedai2 improve. Wow! Alhamdulillah.. Peluang business lain pun bertambah...Kamal (suami) excited, "babe..keep on request..your aura positif tengah power ni.

Ilmu dalam MMR ini bawa byk perubahan dlm diri sy. Kalau dlu sy selalu berfikiran –ve, tp skrg tidak lg. Rezeki dtg melimpah ruah. Dgn ilmu ni, ape yg kita nk pasti dpt... inshaaAllah. Dan sy rasa mmg patut sy share. Nk tau lbh lanjut kena dtg, mmg dahsyattttttt……… Terima kasih Ya Allah atas rezeki ini."

Kita WAJIB tahu dan belajar ilmu yg hebat ini, jom ketahui RAHSIA menarik ENERGI KEBAHAGIAN, KEBERKATAN, KEJAYAAN, KEKAYAAN & KESIHATAN !!

Sukacita dijemput untuk menghadirkan diri ke PREVIEW Seminar Minda Magnet Rezeki 2014 seperti berikut:
MASUK PERCUMA!!!!
~Johor Bahru ~ 4 Mac 2014 (Selasa)
~Kajang ~ 4 April 2014 (Jumaat)
~Kota Kinabalu ~ 12 April 2014 (Sabtu)
~Kuala Trengganu ~ 18 April 2014 (Jumaat)
~Kuantan ~ 19 April 2014 (Sabtu)

Antaranya mempelajari teknik ;
..bgaimana menghantar ‘DOA berENERGY’ kepada ALLAH SWT agar DOA kita di ‘LAYAN PANTAS’ sebesar ‘ENERGY’ yg kita hantar.
~Apa yang diSEBUT jadi!!
~Apa yang diMINTAK tercapai!
~Apa yang diFIKIR dapat!!
~TUP TUP! dapat rezeki yang tak disangka2

Jom ke Preview MMR dan Projek STG yang best amett tu...Upgrade ilmu, besarkan poket minda, luaskan rezekimu!!!! Jom dapatkan info betul ke best sangat seminar dan projek ni sampai orang yang dah selesa dan otai2 pun suka nak join..... antara Pakar Motivator Terkenal “Study Skill’ & penulis buku ilmiah para pelajar, Dr Syukri dan hadir program kami di Penang.
STG Credibility Terserlah!
STG PROVEN SUCCESS! !

Menjadi kaya itu mungkin biasa.
Semakin kaya, semakin dekat dengan Allah, itu yang luar biasa.

"Ya Allah!!! Hamba-Mu ini, insan biasa yang ingin bertindak luar biasa. Bantulah kami. Engkaulah sebaik-baik Penolong. Ya Allah, Izinkanlah..
UPGRADE ILMU , LUASKAN REZEKIMU

Sharing With Love,
-Pengamal Tegar MMR-
PM/WASSAP UTK INFO LANJUT_0148228903

No comments:

Post a Comment