Pages

Wednesday 5 March 2014

BBPLUS vs BATUK TERUK

>>>>BBPLUS vs BATUK TERUK <<<<

Point2 UTAMA di perkongsian dari Anisah Munjari ...

FIRST nak amik BBPLus aku nak try sbb tetiba ada alahan kulit...
gatal bila garu2 sedap aje tau2 luka...

FYI aku mmg ada alahan seafod tp kat kaki aje tumbuhbintik2 merah yg kdg2 tgk dah mcm kurap dah... dr zaman kecik2 lagi...

Ni aku timbul blik mcm lbh teruk.. tp bila kena kat pinggang lengak peha aku pelik ni dah kenapa..kulit pun kering...so try BBPlus ler...

Alhamdulillah kesan 1 sachet aje dah rasa kulit mcm lembab aje... msuk 2-3 gatal yg kat lengan pinggag n peha beransur pulih...cuma yg kat kaki tu aje msih ado lagi...

UNTUK K.NGAH AKU...dia mmg pengemar minuman kesihatan...

Dia nak tawakal hilangkan jeragat degil kat pipi dia tu... tp LAIN DIA DAPAT...
Dia ada ASMA+BATUK TERUK... klu dngo dia btuk kesian... ada pakai inhealer... minum 1 sachet.. mcm biasa kulit lembut.. tp dia dpt rasa lain plak...

Bila BATU KELUO LENDIR MCM KAHAK. msuk sachet ke 2 pun mcm tu... dia pelik tp dia ckp mungkin dia minum BB PLus ni sbb dia x de minum benda lain... mula2 mmg batuk teruk cket katanye.. tp bila lendir keluar lapang dia rasa... tu dia syorkan kat mak... mak pun ckp mcm tu..batuk ada kurang cket... laa ni dia ada promote kat adik laki aku plak..

Alhamdulillah Allah bg kelapangan pada batuk K.NGAH bila minum BB PLus ni... sebelum ni cuba mcm2 tp kurang kesan....

No comments:

Post a Comment