Pages

Tuesday 27 February 2018

DATANG PERIOD LEPAS 7 TAHUN

DATANG PERIOD LEPAS 7 TAHUN
Selamat petang semua. Ingin berkongsi testimony dari mama mell gibet tentang MAHARANI.
Mama saya dah berumur 51 tahun, tahun ni. Tapi masih aktif dan rajin bekerja. Cuma masalahnya, malam time nak tidur selalu sakit2 badan. So saya pun belikan mama saya MAHARANI sebab saya nampak banyak testimony tentang MAHARANI membantu mengurangkan sakit2 badan.
Saya bagi mama saya MAHARANI sebab saya tak mampu belikan bvsm utk dia bt masa ni. Tak mau jga berlanjutan sakit2 badan dia. Actually memang sakit badan sebab bekerja ja. Xda pa2 penyakit.
Selalu asal sakit2 badan, dia terus ambil ibuprofen. Tapi doktor kata tak bagus tuk kesihatan. Tu lah belikan MAHARANI. Lepas amalkan MAHARANI, mama dah kurang2 sakit badan. Dah tak ambil ubat ibuprofen tu dah.
Tapi, belum habis sekotak MAHARANI, bkn ja sakit2 badan brkurangan, apa yang mengejutkan ialah mama saya period pula.
Mama saya dah 7 tahun x period. Doktor pn sah kan dah menopause. Lepas ambil MAHARANI, tiba2 bulan nie dtg period balik.
Saya tnya dengan mentor saya, dan dia kata memang ada testimony maharani dtg period pas menopause. Wah. Amazing sy rasa.
Selama nie ada baca testimony pasal org yg dh 12 tahun x mengandung boleh pregnant lepas ambil maharani. Mcm trlalu indah sy rasa untuk percaya. Tapi skrg trbukti mmg maharani boleh membantu ikhtiar hamil. Sbb bila sy cerita pasal mama saya period slpas 7 thn dgn kwn sy. Dy bagi tahu yg sepupu dy yg lama xda anak pn berjaya mngandung lepas ambil maharani. Memang MAHARANI bantu membaikpulih rahim kita.
Sungguh hebat maharani ni. Sy bersyukur Tuhan tunjukkan sndiri bahawa semua testimony itu betul. Sbb semua itu berlaku sendiri depan mata saya. Ini menguatkan lagi keyakinan saya dengan produk2 SHOM.

No comments:

Post a Comment