Pages

Tuesday 22 March 2016

BVSM DAN BIO EVER BOLEH SEMBUHKAN STROKE!

>> BVSM DAN BIO EVER BOLEH SEMBUHKAN STROKE! <<
YAKIN DENGAN ALLAH & ISTIQOMAH.. 
InsyaAllah,

Perkongsian testimoni dari Bonda Norly .
Setiap penyakit ada ubatnya. Tuhan dah janjikan yang terbaik bagi yang berusaha dan berdoa dengan sepenuh jiwa.
Setiap produk yang dicipta, punya keistimewaannya. Biarpun harganya boleh dikatakan mahal.. yang penting bagi saya, keberkesanannya.
Apabila bercerita tentang produk, saya nak kongsi satu kisah yang berlaku pada ahli keluarga saya sendiri. Begini kisahnya..
25 Mei 2015, saya diuji.. suami dapat serangan strok. Wpun tidak kritikal tetapi sebelah kanan tubuhnya tidak berupaya. Selain rawatan hospital, saya ikhtiarkan juga dengan rawatan dari produk-produk yang saya sendiri jual iaitu Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) dan tambahan rawatan dengan Bio Ever Nano Cream.
Saya yakin dgn kuasa Allah SWT dan dengan izinNya jua saya menaruh harapan yang tinggi kepada kedua-dua produk tersebut. Setiap hari, sebelah siang suami akan baring beralaskan BVSM. Manakala sebelah malam, saya selimuti seluruh tubuhnya dengan BVSM. Bio Ever Nano Cream pula, satu hari 3 kali (selepas mandi pagi, petang dan sebelum tidur malam). Saya urut perlahan dikeseluruhan tubuh badan suami di sebelah kanan selain dioleskan pada 7 blog spot.
Alhamdulillah .. Perubahan yang amat ketara dan memberangsangkan. Jika sebelum itu, beliau terbaring dan tidak berdaya utk bangun sendiri tetapi pada hari ke13, beliau sudah boleh menapak sendiri untuk kebilik air atau kemana-mana dalam rumah kecuali menaiki tangga.
Kini, beliau semakin sihat dan pulih serta telah kembali bertugas seperti biasa. Syukur atas keizinan dan rahmatMu Ya Allah. TQ ALLAH, BVSM & BIO EVER!
PM _ 0148228903 Muhammad Faidzal Zakariya / Nur Fatin Diyana Roslanuntuk dapatkan unit BVSM dengan ‪#‎HARGAKASIHSAYANG‬ hari ini.

No comments:

Post a Comment