Pages

Sunday 27 September 2015

Baru semingu join biz dengan STG , income dah hampir RM 500

Baru seminggu join biz dengan ‪#‎STG‬ .
Order dah hampir RM 500.00 dalam masa seminggu !
Wow ! Tap energy Tuan Haza .
HEBAT ! PASTI BERJAYA ! WANG BESAR !
Biz partner baru saya dari Kelantan . Bekerja di sektor goverment . Asalnya , suka tengok wall saya je. Rajin sangat LIKE semua posting saya tapi belum nak berbiz lagi.
Minggu lepas PM saya , nak join . Saya fokus ajar dia modul teacher yayang . Dia juga fokus belajar , sangat bersemangat . Tak suka berada dalam pulau alasan .
Harini , order dia bertingkek tingkek . Siap boleh masuk cabutan bertuah Marine Essence dan team SST lagi . Esok fatin submit ! Semoga menang !‪#‎7Y‬ .
Modal RM 50 , saya tak tipu . Boleh tanya direct sendiri dengan Haza . Order masyukk bertingkek dalam masa seminggu . Gandakan lagi Ya Allah . Rezeki milikMu.

No comments:

Post a Comment